zondag 5 februari 2012

Review: Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor

Hey! Sorry dat er zo lang geen blogposts zijn gekomen maar ik kwam er elke keer niet aan toe om iets te reviewen. Maar nu dan wel: het Aussie haarmasker.

Aussie is een vrij nieuw merk wat gewoon verkrijgbaar is bij Etos. Ik heb een proefmonstertje cadeau gekregen maar een gewone fles kost €8,99. In deze fles zit 250 ml.Toch nog best wel duur, duurder dan een gewone conditioner. In mijn proefmonstertje zat 10 ml, wat helemaal genoeg was. Als je dus even snel rekent kan je van de grote fles van 250 ml ongeveer 25 wasbeurten doen. Nice!
Dit product is geschikt voor 'damaged hair'. Voor beschadigd haar dus.
De achterkant van het product beschrijft:

Onze unieke formule, met Australische Balm Mint extract, verzacht gespleten haapunten en ruwe nagelriemen. Het helpt droog, beschadigd haar te transformeren naar beheersbare en glanzende lokken in 3 minuten. Australische Balm Mint is zo verbazingwekkend dat de kerel die het voor het eerst in Australie ontdekte 'Het Elixer van het leven' noemde. De essentiele olie in Australian Balm Mint heeft een natuurlijke zoete geur. Dus doe en beetje van het 3 Minute Miracle in schoon nat haar, adem in en geniet van de prachtige geur. Laat het zitten voor 1-3 minuten, afhankelijk van hoeveel treatment het nodig heeft. Spoel het uit met warm water.

Nou, dat belooft veel goeds!
En inderdaad, ik deed een beetje van het masker op mijn handen en wat rook het lekker! Ontzettend zoet, ik moest denken aan van die hele zoete kinderkauwgom.

De substantie van het masker is wel wat waterig, het valt snel van je handen af. Verder is het wel makkelijk te verdelen door je haar. Toen het goed verdeeld was voelde het gelijk al heel zacht en glad aan. Na 3,5 minuut heb ik het uitgespoeld, gewoon om er zeker van te zijn dat het goed was ingewerkt. Mijn haar is na het uitspoelen aan de lucht gedroogd. Toen het helemaal droog was, was het nog wel een beetje pluizig, dat vond ik jammer. Het was goed doorkambaar en lekker zacht. Mijn haar zat gelijk goed dus dat is ook wel een pluspunt. Mijn haar is met dit weer echt statisch en beschadigd en met dit masker heeft het dus zeker een oppepper gehad! Een aanrader dus!
Xoxo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten