donderdag 13 oktober 2011

Catrice Swatches

Vandaag nog een artikel omdat ik gisteren geen artikel heb geplaatst!
Dit keer een paar Swatches van wat nagellakjes van Catrice. Er zitten ook al wat oudere tussen, maar het was gewoon even om wat lakjes te laten zien.
De laatste tijd stelt mijn camera heel slecht scherp, dus is het ontzettend moeilijk om een goede foto te maken van de nagellakswatches. Ik heb hier de beste foto's.


Dit is het lakje 040 Petit Four As Dessert. Hij is van de Ultimate Nude Collectie. De bovenste  is met flits en de onderste is zonder flits. Ik vind dit lakje erg mooi, het is lekker nude, wat ik super mooi vind qua nagellak.

Dit lakje is 280 London's Wheater Forecast. Hij is best donker maar toch ook best mooi. De nagellak zelf is trouwens echt lelijk gelakt, sorry! Van dit lakje heb ik geen foto met flits omdat de camera, zoals ik al zei niet scherp wilde stellen.


Dit lakje is 480 Miss Piggy Reloaded. De foto is ontzettend slecht omdat de camera zonder flits weer eens niet scherp stelde. Gelukkig zie je wel goed de kleur in het potje, maar op mijn nagels is echt disgusting.
Verder vind ik dit lakje wel ontzettend leuk! Hij is lekker roze, zoals de naam al doet vermoeden!

Hier zie je het lakje 540 Am I Blue Or Green? Voor mijn doen is dit een onwijs gewaagde kleur. Ik ben altijd meer van de lichtroze, lichtbruine of nude tinten. Toch vind ik dit wel een ontzettend leuke kleur! De lak zit er weer ontzettend lelijk op, maar ik moest mijn nagels even snel lakken omdat het bijna donker werd!


En dit was het weer! Niet heel veel swatches, maar toch even wat!
Bedankt voor het lezen!
Liefs, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten