woensdag 19 oktober 2011

Shoplog + Review

Sorry dat ik zo lang geen artikelen heb geplaatst! Als ik terug ben van vakantie zal ik een paar extra artikelen plaatsen :) De Internetverbinding is hier ontzettend slecht dus foto's van die bij dit artikel horen komen er nog aan!

Pas ben ik even naar Kruidvat geweest en toen heb ik wat kleine dingetjes van Essence en Catrice gekocht.
Als eerste heb ik het lakje 04 Chirp, Chirp! van de Limited Edition lijn NATvent URista van Essence gekocht. Ik heb het lakje geprobeerd en het is een niet al te dikke substantie. De kleur vind ik best mooi, heel natuurlijk, zoals de naam van de lijn ook al zegt. Ik vind het deze maand erg leuk met de trend editions van Essence! Past erg goed bij de herfst en is toch natuurlijk.














Ook heb ik de mascara False Lashes van Catrice gekocht. Ik ben ontzettend ontevreden over deze mascara. Toen ik de dop van de mascara eraf draaide zat heel het borsteltje vol met overtollige mascara. Als je het op je bovenste wimpers smeert worden je wimpers heel erg nat en niet eens langer. Het is een ontzettend natte substantie. Toen wilde ik mijn onderste wimpers doen. Dat ging niet eens. Het borsteltje is helemaal gebogen waardoor je de onderste wimpers heel moeilijk kan doen. Ik probeerde het toch en mijn hele onderste ooglid was zwart.
Ik vind dit echt een ontzettende miskoop. Ik raad dit product dus zeker niet aan!
Als laatste heb ik de Tip Painter van Essence. Deze had ik al eerder gekocht maar hij was op, daarom heb ik een nieuwe gekocht. Ik ben best enthousiast over deze tippainter. Het kwastje is heel erg dun en daarom kan je heel makkelijk de witte randjes van je nagel goed wit lakken. Ik denk dat de meeste van jullie deze tippainter wel kennen, hij is al erg lang in het assortiment van Essence.
Op vakantie ben ik ook weer even langs Kruidvat geweest en daar was de gel eyeliner van de NATvent URista lijn in de uitverkoop, voor €1,00. Super goedkoop dus! Het is 02 Mother Earth is watching you. Het is een bruin/goudige kleur. Ik vind hem op het eerste gezicht in het potje erg mooi. Een uitgebreide review over deze gelliner volgt nog!
Omdat ik verder nooit gel eyeliners gebruik heb ik ook een kwastje erbij gekocht. Hij was ook van de NATvent URista lijn, ook in de uitverkoop voor €1,00. Hij is kleiner dan de normale gel eyeliner brush van Essence.
En dan was dit het weer!
Bedankt voor het lezen!
Liefs, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten