maandag 10 oktober 2011

Review: The Body Shop Vitamine E Cream Cleanser

Mijn eerste review voor mijn site! Ik review een product van The Body Shop: De Vitamine E Cream Cleanser. Hij is te gebruiken als facewash.  Er zit Vitamine E in en dat is goed voor een gezonde huid. Het helpt beschermen tegen zonneschade en geeft je huid een vochtboost. Klinkt goed, niet? :)
Als je aan het flesje ruikt, ruikt het een beetje naar Zwitsal babyzalf. Het spul is bedoeld om je make-up eraf te halen.
Ik smeerde het spul op mijn gezicht, liet het even intrekken en waste het eraf met lekker warm water.
Ik heb mijn gezicht goed afgedroogd. En wat voelde mijn huid zacht, net een babyhuidje! Misschien vandaar de geur! :)
Ook heb ik het spul 's ochtends, onder mijn dagcrème aangebracht, maar dan maar een heel klein beetje. De hele dag is mijn huid super zacht geweest!
Of het helpt tegen puistjes kan ik niet zo goed zeggen, ik heb niet zo veel puistjes. Het werden er in ieder geval niet meer.
Dit product kan ik jullie flink aanraden!

Deze fles van 200 ml kost €10,-. Ik had een miniflesje van 60 ml, gekocht in Londen. Hij was afgeprijsd naar 2 pond, ongeveer €2,90.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten