dinsdag 11 oktober 2011

TAG: I Love Blogging

Vandaag een TAG! Het leek me leuk om ook als een van de eerste artikelen een Tag te doen. Hij is wat aangepast omdat ik dat nog niet kan beantwoorden, aangezien mijn blog nog maar een paar dagen oud is.


Waarom ben jij een beautyblog begonnen?
Ik volgde al best lang wat blogs, en vooral filmpjes van beautyguru's op Youtube. Ik vond het zo ontzettend leuk dat ik een beautyblog ben begonnen. Helaas had ik daarvoor toen te weinig tijd, daarom ben ik daarmee gestopt. Nu ben ik een nieuwe begonnen, deze dus!


Hoe kom je aan de naam van je blog?
Ik wilde een originele maar leuk klinkende naam voor mijn blog. Ik had al van alles geprobeerd maar bijna alles was al bezet. Tot ik op het idee kwam om de naam van mijn blog te baseren op de namen van de nagellakjes van Catrice. Catrice heeft een nagellakje genaamd It Blue My Mind. Ik heb toen Blue voor Beauty vervangen en zodoende: It Beauty my Mind!


Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Op het moment nog niet zo veel, ik ben pas net begonnen.



Wie werken er allemaal mee aan je blog?

Alleen ik.


Werk je samen met bedrijven?

Nee, dat (nog) niet.


Met wat voor een camera maak je de foto's voor je artikelen?
Een gewone, digitale fotocamera van Casio-Exilim.


Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?
Ik kijk mijn kamer rond en kom zo op wat ideetjes, ook kijk ik voor inspiratie een beetje op blogs van anderen, gewoon om te zien wat zij allemaal doen.


Welke beautybloggers geven jou veel inspiratie?
Het eerste beautyblog dat ik ging volgen was Beautygloss. Allereerst haar filmpjes en daarna ook haar blog. Nu volg ik ook de blog van Teskuh.nl. Verder kijk ik ook naar de filmpjes van VeraCamilla, BeautyLab en nog wat random beautybloggers.


Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Ik doe mijn best. Op woensdag zal dat zeker niet lukken aangezien ik dan een extreem volle dag heb. Ik zit tot 4 uur op school, moet 5 uur dansen en dan nog al mijn huiswerk maken.


Wat voor een soort lay-out heb je? En heb je hem zelf gemaakt?
Een achtergrond gezocht op weheartit, en die volledig bewerkt. Daarna heb ik de verdere lay-out aangepast aan de kleuren van de achtergrond.


Dit was um!

Liefs, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten