donderdag 13 oktober 2011

My Signature Look (1)

Vandaag wilde ik het artikel wijden aan mijn eigen ooglook. De look die ik het meeste draag. Ik heb alleen foto's gemaakt van de ooglook en die ga ik dus ook alleen behandelen. Als basis gebruik ik standaard dagcrème, foundation op onzuiverheden en onder mijn ogen en wat matterende poeder.

Voor een ooglook begin ik met Oogschaduwbasis.


Dit is de oogschaduwbasis van Essence, I love Stage
Daarna begin ik met een enkele oogschaduw van Catrice, 270 Grey's Philosophy
Sorry voor de disgusting kwaliteit van de foto's.
Op de foto zie je daarom ook slecht wat voor kleur het is. Het is een beetje een taupe/lila achtige kleur.
Als highlighter doe ik op mijn buitenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw de witte kleur uit de Bronzing Powder van Essence, 01 Island Summer
Dit doe ik met een blendingkwast.

Dan gebruik ik de mascara van Rimmel, Day 2 Night.
Als eerste gebruik ik het borsteltje voor lengte, daarna het borsteltje voor volume, ik doe flink wat lagen.


Dan doe ik nog een beetje concealer van Catrice, Allround Concealer onder mijn ogen, tegen wallen en donkere kringen.

Als laatste borstel ik mijn wenkbrouwen met een klein wenkbrauwborsteltje.



En dit was dan mijn Signature Look Deel 1.
Binnenkort komt Deel 2 eraan. De look die je dan te zien krijgt wissel ik af met de look die je net gezien hebt!
Bedankt voor het lezen!

Liefs, Daniëlle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten