maandag 23 januari 2012

Essence - CrystallICEd - Nail Polish: 01 It's A Snow-Woman's World

Ik ben zaterdag nog even snel naar het Kruidvat geweest en heb daar de nagellak 01 It's A Snow-Woman's World gekocht.


In de winkel dacht ik dat deze kleur een soort taupekleur was, en in het potje lijkt dit ook zo. Maar niets is minder waar, hij bleek ontzettend grijs te zijn toen ik hem op mijn nagels smeerde.
Vooral de eerste laag was erg streperig. Na een tweede laag was de nagellak wel iets beter maar alsnog was ik er niet erg tevreden mee.

Hier zie je hoe grijs de nagellak is. Ik had gehoopt op een taupe kleurtje, echt wel jammer!
Verder is de nagellak wel gewoon goed, na twee laagjes dan wel.
Qua lak zou ik hem wel aanraden, hij is gewoon goed!


Wat vinden jullie ervan?

xoxo, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten