dinsdag 24 januari 2012

Review: Rituals Awareness Intensive Moisturising Treatment

Vandaag een artikeltje over een monstertje dat ik heb gekregen: Het Awareness Intensive Moisturising Treatment masker van Rituals. Ook heb ik nog een monster gekregen van het Awareness moisture balancing face lotion, maar daar later een review over.

Het masker wat ik vandaag ga reviewen is van Rituals, een super leuk bekend merk.





Als ik aan Rituals denk, denk ik aan van die wierookstokjes, waarvan je huis heerlijk gaat ruiken, en aan zo´n leuke Barokstijl.




Maar goed, genoeg over Rituals!

Op het moment dat ik dit typ zit het masker op mijn gezicht en voelt het wat trekkerig. Het masker ruikt wel ontzettend lekker, echt een beetje die Indiaase stijl! Toen ik het masker op deed had ik meer het idee dat het een dagcreme of gewone gezichtscreme was dan dat het een masker was. Ik heb het daarom ook niet van mijn gezicht gewassen.

Na een half uurtje was het wel helemaal ingetrokken en voelde mijn huid echt super zacht aan! Gehydrateerd en het rook heerlijk!

Ik had het monstertje gekregen maar de volledige versie kost €16,50

Een product wat doet dat het moet doen, dat zeker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten