donderdag 19 januari 2012

Pupa Luxury Nail Kit Special Edition

In december kreeg ik drie leuke nagellakjes kado, in een speciaal etuitje.



Het eerste nagellakje is donker, heel donkergrijs. De bedoeling is om daaroverheen de glitternagellak te doen en daar weer overheen de transparante lak.
Natuurlijk kun je deze nagellakjes ook apart gebruiken. Zo heb ik met kerst de glitternagellak als een soort French Manicure gebruikt, ook kan je de donkergrijze nagellak eerst doen, en daarna op het randje een laagje glitters aanbrengen.
Zo kun je allerlei variaties doen met deze drie leuke lakjes!
Deze Special Edition was volgens mij vooral bedoeld voor kerst maar je kan ze natuurlijk ook gewoon normaal dragen. Deze Nail Kit kost €12,95 en is te bestellen bij deze webshop.


Bij mijn wijsvinger en middelvinger heb ik eerst de donkergrijze nagellak opgedaan en daar overheen de glitternagellak. Bij mijn ringvinger heb ik eerst de donkergrijze nagellak en dan als een soort french manicure de glitternagellak en op mijn pink heb ik alleen de glitternagellak op de randjes, dit zie je waarschijnlijk niet goed op de foto, maar met kerst was het ontzettend leuk!

Liefs,
Daniëlle!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten