zondag 15 januari 2012

Essence; CrystallICEd

Gisteren kwam ik in de Kruidvat en zag ik daar de hele nieuwe Limited Edition. Volgens mij was 'ie net binnen want er was nog bijna niets weg.
En wat een leuke producten toch ook weer!!

Er zijn vier verschillende soorten liquid eyeshadow's. De kleuren waren:
01 It's a Snow-women's world
02 Ice eyes baby
03 Ice Crystals on my window
04 Ice Aged reloaded
De kleuren zijn allemaal heel erg ijsachtig, wat ik wel wat vind hebben. Ik heb een van deze liquid eyeshadow's niet gekocht maar wil nog wel eens even kijken :)


Ook heeft de Limited Edition een "Snow Flake Mascara Topper".
Ik heb deze topper in de Kruidvat niet gezien, maar ben er wel heel benieuwd naar! Het is een mascaraborsteltje om over je mascara te doen, voor op de punten van je wimpers. Hiermee kun je je wimpers 'highlighten'. Wow, wat een super leuk idee! Ik ga echt nog eens even kijken!











Daarnaast zit er bij de Limited Edition een 'Glitter Froster'.
Deze loose glitters zijn er in een gouden (01 Frosted Champain) en een zilveren(02 Diamond Dust) versie. Je kan ze gebruiken als highlighter op je ogen, op je lippen of je gezicht.




Verder worden er nog drie verschillende lipglossjes verkocht. Ik heb hier niet goed naar gekeken omdat ik niet zo van de lipgloss ben.
01 It’s a snow-woman’s world
02 Diamond Dust
03 Ice crystals on my window





Er worden ook 5 kleurtjes nagellak verkocht. Super leuke kleurtjes! Ik heb ook de nagellakjes niet heel goed bestudeert maar dat ga ik zeker nog eens even doen!




Essence heeft bij deze Limited Edition ook nog nagelstickers gedaan. Ik vind dit bij dit onderwerp niet heel gepast, maar ach. Toch nog wel geinig.



En dan, als laatste de Liquid Highlighter! Wat een super leuk product, en vooral heel erg nieuw!
Ik heb hem meegenomen en hier komt dus nog een uitgebreide review over!





Ik vind dat Essence met deze Limited Edition volledig raak schiet. Het is een ontzettend leuke lijn en ze hebben vooral ook nieuwe dingen op de markt gebracht. Dingen die ze hiervoor nog niet in hun assortiment hebben. Ik hoop dat ze na deze Limited Edition vervangende producten in hun assortiment doen.

Ik ben alweer benieuwd naar de volgende Limited Edition! Jullie ook?

xoxo, Daniëlle


i do not own any image in this blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten