maandag 16 januari 2012

Review: Essence CrystallICED Liquid Highlighter

Zoals ik jullie zondag al beloofd had zou er nog een review komen over de Liquid Hightlighter van de nieuwe Limited Edition lijn van Essence. Ik vind de lijn ontzettend leuk en daarom deze review.


Ik vind de verpakking er mooi uitzien, zelfs een beetje chique voor Essence. De highlighter zit in een potje met een spuitdopje, zoals bij sommige foundations. Dit vind ik heel erg handig, zo kan je de hoeveelheid goed doseren.




De vloeisof die uit het pompje komt ziet er goed uit. Lichte vloeistof met glitters er doorheen!
Van de highlighter heb je maar een klein beetje nodig, je kunt er dus heel erg lang van doen.



Ik kies er voor om met een blendingkwast door de highlighter op mijn hand heen te gaan. Ik smeer de highlighter met een deppende beweging op mijn jukbeenderen voor een mooie glow.
Ik vind dat je de glow die dan op je wangen komt wel ontzettend minimaal is maar voor een gewone schooldag is dat dan wel weer ideaal.




Ik ben ontzettend enthousiast over deze highlighter en verbaas me dus echt over Essence.

xoxo,
Daniëlle!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten