zaterdag 14 januari 2012

Eyeliner rocks!

De laatste tijd ben ik helemaal gek van eyeliner. Is het niet de bruine gelliner waar ik in oktober al over schreef is het wel een vloeibare zwarte.



Het heeft me ontzettend lang geduurt om het helemaal onder de knie te krijgen maar ik heb nu toch wel het idee dat ik het aardig begin te leren.
Ik gebruik het meeste een vloeibare eyeliner met een soort stiftkwastje waardoor het heel makkelijk aanbrengen is.



 










Ik vind het de kunst om de eyeliner zo dun mogelijk aan te brengen, eigenlijk tegen de wimperrand aan.
Een winked-eyeliner maken is ook iets wat ik echt nog een keer wil proberen, maar me telkens niet lukt.
Als ik de eyeliner aanbreng maak ik eigenlijk geen strepen met het kwastje maar ik maak een soort stipjes die aansluiten. Uiteindelijk wordt dit één mooie, rechte lijn!
Soms vind ik de eyeliner net iets te dik en ga ik met een nat wattenstaafje er even langs zodat het lijntje nog dunner wordt.
En ja, er zijn wel eens van die dagen dat het helemaal niet lukt. Ik sta te klooien met die eyeliner en uiteindelijk besluit ik toch te gaan voor de simply look: Mascara met een beetje oogschaduw.

Kunnen jullie mooi eyeliner aanbrengen?
xoxo,
Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten